czwartek, 26 lipca 2012

Chyba czwartek, 26 lipca 2012

Cześć!
W wakacje nigdy nie wiem, jaki jest dzień tygodnia, a o datę to już w ogóle nie dbam. XDD
Przymusowo wstałam o 7.00, ponieważ robią elewację w moim budynku.
Więc rano zbudziło mnie walenie w ścianę od zewnętrznej strony, mocno już wkurwiona patrzę na okno, a tam jacyś faceci się na mnie gapią o.o 
Możliwe, że wymknęło mi się parę niecenzuralnych słów, ale who cares? XDDD
Około dziesiątej przyszedł malarz obejrzeć mój pokój, powiedzieć, ile farby mamy kupić, itp.
Tak więc w przyszły czwartek będę miała malowany pokój, a podczas mojego wyjazdu do Włoszech będzie robiona antresola (jak to się, kurcze blade pisze?!) :D
So, here you are! Trochę photosów mojego pokoju wraz z rozrysowanym planem, jak bym chciała, by to wyglądało ^3^
Boże, ale głupio brzmią takie zangielszczenia O.O Jak by co, nie mam na celu nikogo urazić, tak po prostu XDD
Chciałam wstawić filmik, ale mam zbyt wielki wstręt do swojej twarzy, by wstawić ten, co początkowo nagrałam, więc nakręcę drugi <3 
Spoko, aparat rozładowany, ładowarka gdzieś, problem, że nie wiem gdzie, więc nakręcę telefonem XDDD
Powodzenia przy oglądaniu :*
Dobra, filmiki z telefonu to TOTALNA PORAŻKA, więc zrobię zdjęcia telefonem, nie krzyczcie za jakość ._.
A, i przepraszam za bur... bałagan w moim pokoju XDDD
I jak się podoba?
EDIT: ZDJĘCIA NIEPOPRAWNIE SIĘ WGRAŁY, MUSZĘ JE USUNĄĆ Z BLOGA, WKRÓTCE DODAM INNE ._.
Chcę dwoma kolorami mieć; sufit, okno i naprzeciw okna na taki niebiesko/błękitny, jak niebo w PRAWDZIWE lato, a dwie pozostałe na rushoffo-fioletowy XDDD
                                                               Wasza Vanilia

5 komentarzy:

  1. Zatem POWODZENIA! Fajnie piszesz. Obserwuję!

    http://the-monarchy-of-roses.blogspot.com/
    http://niewidzialnym-atramentem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !
    Fajny blog widać że zaczynasz więc powodzenia !
    Z czasem się rozkręci ;)
    Zostałam obserwatorem licze na to samo ;)
    http://wikuuxdd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i już obserwuję ^^
      Tak, jest nowy, założyłam go przedwczoraj :3

      Usuń
  3. Fajny blog!!!
    Lubię czytać takiego typu blogi :)

    OdpowiedzUsuń