środa, 25 lipca 2012

Jak się zaczęło?

Cześć, mam na imię Julia i...
Nie bardzo wiem, o czym napisać w tej ważnej, bo przecież pierwszej notce...
No dobrze... 
'Vanilia' wzięła się stąd, że gdy byli u mnie kumple, przeglądaliśmy różne stronki ze zdrobnieniami, taka tam FAZA XDD
Gdy natrafiliśmy na moje imię, tam pisało jakieś bzdur, typu 'Żulu', 'Vanilia', 'Dżulxson', nawet 'Żelek'!
Uznali, że Vanilia do mnie pasuje i od tamtego czasu zgodnie tak mnie nazwali, co na początku niezwykle mnie irytowało, ale po jakimś czasie polubiłam to przezwisko, które przylgnęło do mnie na długi czas, praktycznie do końca.
Potem pojawiły się zdrobnienia, typu 'Vana', ale to już zupełnie odmienne historie ^^
O swoich zainteresowaniach i wszystkim, co z nimi związane opowiem w następnej notce
                                                                                                     Wasza Vanilia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz