piątek, 27 lipca 2012

Piątek, 27lipca + moje zwierzęta

Cześć!
W dniu dzisiejszym, trzecim w działalności bloga, przekroczyliśmy liczbę 200 odwiedzin, za co jestem Wam niezmiernie wdzięczna ^^
Dzisiaj znowu wcześnie zostałam zbudzona, znowu przez tą głupią elewację :c

W tej notce chcę napisać o moich zwierzętach.
Więc po kolei:
Kot norweski-leśny Amelka
Jest malutka i niewinna, jednak gdy ją czeszę, przeistacza się w diabła :c







Kot maicoon (jak to się pisze?) mieszany z dachowcem, Mania
Jest zupełnym przeciwieństwem Amelki; niegrzeczna, gryzie, drapie... 
Czasami jest kochana - gdy jem kabanosa.




Pies myśliwski, jamnik szorstkowłosy
Na spacerach bestia, w domu aniołek.


Papuga (nimfa) Radzia:




Myszoskoczki; czarny to Damon, a ten taki kremowy to Stefano:




A w ramach wspomnień, zdjęcia zwierzaków, które mi umarły, nie wszystkich, ale części ._.
Kanarek Leo
Świńka morska Maggie
Chomik Emma


A Wy macie jakieś zwierzęta?
                                                                Wasza Vanilia

3 komentarze:

  1. Łał trochę masz tych zwierząt! ;D Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prowadzisz w domu zwierzyniec? ;D Strasznie dużo zwierzaków. Ale Amelka jest przepiękna <3 Tak samo jak papuga - ma świetnego ,,irokeza'' :3

    Zapraszam na mojego bloga: na-czterech-lapach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam króliczka i Chomika ; )
    Obserwuję i jeśli Tobie również podoba się mój blog to zapraszam : )
    Pozdrawiam !! ♥♥
    Http://klaudia12-klaudunia.blogdpot.com/

    OdpowiedzUsuń