niedziela, 14 lipca 2013

a new beginning

Witam Was ponownie po prawie (a może ponad?) rocznej przerwie.
Nie miałam czasu ani zapału do prowadzenia tego bloga, czego teraz dość żałuję.
W moim życiu przez miniony rok miało miejsce wiele zmian, na lepsze, jak sądzę...
Mam nadzieję, że mój blog będzie przyjemniejszy w odbiorze i zaciekawi Was wszystkich jego treść. (:
Pomyślałam, że wraz z rozpoczęciem nowego 'rozdziału' funkcjonowania bloga wprowadziłabym nowy szablon, co Wy na co? Jeszcze się zastanowię :D
Za niecałe dwa tygodnie znowu mnie nie będzie, ponieważ wyjeżdżam do Turcji na wycieczkę zwiedzającą po całym kraju (oczywiście możecie liczyć na foto-relację), ale do tego czasu postaram się wynagrodzić swoją długą nieobecność, <3

Ściskam mocno, 
                                Vanilia

p.s. everrrrrrrything has change!
                                                  
                                                  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz